Informacje na temat określonego czasu transferu można znaleźć w odpowiednich informacjach o lokalizacji.
Jeśli potrzebujesz pomocy lub masz pytania dotyczące parkowania, utwórz bilet, zadzwoń lub wyślij e-mail, a nasz zespół pomocy technicznej natychmiast odpowie na Twoje pytanie.
Nasz zespół serwisowy jest do Twojej dyspozycji 24 godziny na dobę, od poniedziałku do niedzieli.
Utwórz natychmiastowe zgłoszenie, a my niezwłocznie na nie odpowiemy.
Wszystkie najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi na nie są dostępne tutaj.
Rezerwację można anulować bezpłatnie do 24 godzin przed rozpoczęciem podróży. Anulowanie rezerwacji musi zostać dokonane w formie pisemnej pocztą elektroniczną lub listownie na adres drive&park Booking GmbH.
Akceptowane są następujące metody płatności: ApplePay, Sofort Überweisung, PayPal, GiroPay, karta kredytowa (Visa, Mastercard, Amex), SEPA, iDEAL, Bancontact, EPS, KBC/CBC, Belfius.
Tak, można zmienić dane rezerwacji. Prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy.
Użytkownik może również korzystać z osobistej strefy klienta, którą otrzymał pocztą e-mail wraz z potwierdzeniem rezerwacji.
Rezerwacje należy zgłaszać w formie pisemnej za pośrednictwem poczty elektronicznej. Powiadomienia należy dokonać co najmniej 12 godzin przed przyjazdem lub odjazdem. Nie ponosimy odpowiedzialności za niezgłoszone zmiany i dłuższy czas oczekiwania na transfer.
Podana cena rezerwacji obejmuje miejsce parkingowe na dany okres, bezpłatny transfer oraz ustawowy podatek VAT. Nie ma żadnych dodatkowych opłat
Aby otrzymać fakturę za rezerwację, zaloguj się na swoje osobiste konto klienta.
Tak, możliwa jest również rezerwacja w dniu przyjazdu.
Nie jest konieczne drukowanie potwierdzenia rezerwacji. Ponieważ potwierdzenie rezerwacji zostanie wysłane pocztą e-mail, wystarczy pokazać je kierowcy. Możemy również zeskanować wszystkie ważne szczegóły rezerwacji za pomocą kodu QR.
Otrzymanie potwierdzenia rezerwacji może potrwać do 10 minut. Prosimy o sprawdzenie folderu ze spamem. Jeśli nie możesz znaleźć wiadomości e-mail z potwierdzeniem, skontaktuj się z nami. Z przyjemnością pomożemy.
Ważne jest, abyś nas o tym poinformował, abyśmy mogli podjąć niezbędne środki.
Można go również zaktualizować w osobistej strefie klienta.
W przypadku opóźnienia (8 godzin lub więcej) może być wymagana dodatkowa opłata.
W przypadku podróży z dziećmi dostępnych jest kilka fotelików dziecięcych. Prosimy o podanie ich liczby podczas procesu rezerwacji.
Numer telefonu autobusu wahadłowego znajduje się w potwierdzeniu rezerwacji.
Informacje na temat określonego czasu transferu można znaleźć w odpowiednich informacjach o lokalizacji.
Transfer jest wliczony w cenę dla maksymalnie 4 osób. Jeśli podróżujesz z więcej niż 4 osobami, prosimy o wcześniejsze odprowadzenie osób towarzyszących na terminal lotniska.
Ważne jest, aby poinformować nas o tym, abyśmy mogli podjąć niezbędne środki.
Alternatywnie można to również zaktualizować w osobistym obszarze klienta.
Dodatkowa płatność może być konieczna po opóźnieniu (8 godzin lub więcej).
Należy pamiętać, że w przypadku opóźnienia po północy, tj. po godzinie 00:00, należy uiścić dodatkową opłatę (różną w zależności od lokalizacji).
Na parking należy przybyć co najmniej 2,5 godziny przed godziną odlotu. Ze względu na obecną sytuację zaleca się przybycie na parking 3-4 godziny przed odlotem, ponieważ mogą wystąpić opóźnienia w operacjach lotniskowych.
Adres parkingu znajduje się w potwierdzeniu rezerwacji.
Czy zostanie mi przydzielone miejsce parkingowe?
Pojazd musi mieć maksymalną szerokość 2,10 m i długość 5,00 m. Jeśli chcesz przyjechać większym pojazdem, skontaktuj się z nami.
W przypadku reklamacji prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta.
Z nami nigdy nie będziesz musiał zwracać kluczy.